marți, 31 iulie 2012

Praga în perioada sărbătorilor de iarnă


Aceasta este situată pe râul Vltava, având o istorie foarte bogată. Am petrecut 2 zile în orașul acesta minunat, chiar înainte de sărbătorile de iarnă. Primul lucru pe care l-am făcut când am ajuns aici a fost să dau o tură prin Piața de Crăciun din Old Town Square, aceasta fiind una dintre cele mai mari piețe de acest gen din Praga. Tot felul de lucruri găsești aici, bomboane, covrigi, diferite tipuri de mâncare, globuri, magneți de frigider și multe altele, toate la prețuri destul de accesibile. O idee cam cum arată piața se poate vedea în pozele de mai jos, prima poză este făcută din turnul Vechii Primării. Intrarea a fost de 50 de coroane cehe, undeva la 3-4 euro dacă nu mă înșel.



La baza turnului Vechii Primării se află faimosul Ceas Astronomic, realizat în anul 1410.


În plan îndepărtat se află Biserica Tyn, construită în anul 1365. În orice parte a orașului te-ai afla este aproape imposibil să nu o vezi, mai ales din cauză că cele 2 turnuri sunt înalte de 80 de metri.


Mai sunt multe alte obiective frumoase de vizitat, pe care din păcate nu am reușit să le fotografiez din cauza vremii nefavorabile, dar promit că le voi posta cu prima ocazie când voi mai ajunge aici și să sperăm că vremea va ține cu mine.


Acest desen se află pe una dintre străduțele din apropierea centrului, peste care am dat întâmplător, plimbându-mă hai-hui prin oraș.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu