vineri, 24 august 2012

Rovaniemi și Cercul Polar de Nord


Câteva poze din orașul finlandez Rovaniemi, acesta fiind și capitala provincială a Laponiei.

Un apus foarte frumos în apropierea orașului Rovaniemi.


Biserica din Rovaniemi, construită în anul 1950.

 Interiorul bisericii:


Santa Park. Este situat la aproximativ 9 km de orașul Rovaniemi. Aici se presupune că ar fi casa lui Moș Crăciun, iar tot aici se află și un parc de distracții, brutăria Crăciuniței, atelierul elfilor, un bar de gheață, un restaurant, un teatru, un carusel, magazin de suveniruri și multe altele.











Cercul Arctic și Satul lui Moș Crăciun.




Christmas House - locul în care găsești o mulțime de suveniruri:


Pe aici trece Cercul Polar de Nord: 66`32`35`


Multe magazine cu suveniruri


Locul în care îl poți vizita pe Moș Crăciun


După cum se vede în partea dreaptă a pozei pe acel televizor, aici poți intra să îl vezi pe Moș Crăciun și să îți faci poză cu el, dar bineînțeles poza este contra cost, iar prețul este undeva la 20 de euro dacă nu mă înșel, destul de mult părerea mea.


Cam atâta cu vizita la Cercul Polar, ne-am continuat drumul spre Capul Nord, iar pentru prima dată de când am traversat Marea Baltică, în Scandinavia, am întâlnit niște reni care se plimbau liniștiți pe marginea drumului. După cum bine se știe țările nordice sunt tărâmul renilor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu